Reset serva
+2
Deerc
maxjac5
6 posters
Strona 1 z 1
Zrobić reset ?
Reset serva
Witam rodzi się pytanie czy nie zrobić servera tak jakby od nowa zresetować zrekrutować nowych adminów/modów,poprawić bugi,zresetiwać konta, zbalansować postacie i rozreklamować server .
Mógłbym nawet trochę poreklamować i sam zgłaszam sie jako rekrut na moda, nie mam w tym doświadczenia (chyba żadnego) ale szybko się uczę zapraszam do ankiety i proszę o sensowne odpowiedzi
Pozdro,Finesia
Mógłbym nawet trochę poreklamować i sam zgłaszam sie jako rekrut na moda, nie mam w tym doświadczenia (chyba żadnego) ale szybko się uczę zapraszam do ankiety i proszę o sensowne odpowiedzi
Pozdro,Finesia
maxjac5- _
- Liczba postów : 7
Re: Reset serva
Mam co do posta kilka zastrzeżeń mianowicie :
1.Aby poprawić bugi i zbalansować postacie nie trzeba resetu
2.Chcesz restart lvl bo pewnie masz jakiś hm 100? i jest ci to lotto ale są i tacy co skillowali tygodniami aby osiągnąć to co mają i nie było by to wobec nich fer
3.Reset postaci - Minato , Madara , Tobirama , Hashirama , Każdy kto kupił/Dostał je był by bardzo stratny tak samo jak osoby które coś kupiły za doładowanie np .SHW , FAU i inne ;x
A ogólnie to tak ogólny restart jest nie potrzebny a Ty się obudziłeś i nagle chcesz się wybić i wsunąć znikąd na miejsce MOD'a to tak jak byś poszedł na np. Mazurski OTS i PLIX FULL RES BO JA DOPIERO ZACZYNAM GRE I TO NIE FER
1.Aby poprawić bugi i zbalansować postacie nie trzeba resetu
2.Chcesz restart lvl bo pewnie masz jakiś hm 100? i jest ci to lotto ale są i tacy co skillowali tygodniami aby osiągnąć to co mają i nie było by to wobec nich fer
3.Reset postaci - Minato , Madara , Tobirama , Hashirama , Każdy kto kupił/Dostał je był by bardzo stratny tak samo jak osoby które coś kupiły za doładowanie np .SHW , FAU i inne ;x